dimecres, 29 de gener del 2014

TAMPONS

Bona nit oruguetes bloggers!
Ho sento! Us he oblidat durant aquesta setmana passada! El meu humor ha estat com en una nòria, ara amunt i ara avall, la veritat és que la búsqueda de feina és desesperant... Cada dia enviar més de 50 CV, i que descartin la teva sol·licitud l'endemà més de 40...
Però per fi avui puc dir... que ja tinc feina (poques hores al mes, però és d'educació - ja us explicaré més coses més endavant)!!! AIXÍ QUE LA NOTÍCIA ES MEREIX UN BRINDIS! O MILLOR ENCARA, UN NOU POST! 

Benvinguts!

Fa uns dies vaig provar de fer diferents tipus de tampons! De tot tipus i diferents materials: taps de suro, de goma eva, de patata, de goma-espuma... I si llegiu fins al final, trobareu algunes idees més!

Els primers tampons que vaig provar varen ser de patata:
Necessitarem un cútex o bisturí, patates, paper i llapis per dibuixar, motlles de fer galetes i paciència!


Jo vaig triar dos motlles, en forma de cor i de lluna:
Partiu la patata, claveu el motlle i amb un ganivet o cútex traieu els sobrants de patata dels voltants. Veureu com de fàcil és, el cúter toca el metall i queda una forma perfecte!
Vaig provar amb el cor, de buidar-lo per l’interior. Això va necessitar més paciència... Però l'efecte final és molt més xulo!

Però el cor no era el més difícil, encara podia ser-ho més! Vam dissenyar nosaltres el nostre pròpi dibuix per fer-ne un tampó! MIREU MIREU!
Llavors per canviar de material ho vam provar amb un tap de suro, i tot i que és més dur de tallar val la pena esforçar-s'hi perquè aquest tampó el podrem guardar i reutilitzar les vegades que volguem!

I aquí tots els resultats junts! No cometeu el mateix error que nosaltres! El dibuix en el tampó ha de ser al revés, perquè sinó passarà com a les nostres corxeres, que el dibuix estampat està a l'inversa!

També vaig provar amb goma espuma fer uns globus, unes gavines i uns núvols... Fantàstic!!


No vull admetre-ho (i per això ho escric amb lletra petita, com els bancs i els contractes...)
però les lletres <<It's raining!>> i la llibreta PANTONE és molt... H-I-P-S-T-E-R!!! oh my god!!!! 

Què més?? Também podeu retalhar amb goma eva una figura i enganxar-la sobre un tap de suro, molt més fàcil que no pas retallar amb un bisturí el suro, veritat...
AQUESTA ÉS LA SOLUCIÓ DEL DIA, PER FER TAMPONS AMB NENS! Mireu que guais!


I com us he dit al principi... Us dono algunes idees més que m'encanten i que jo encara no he provat, però de ben segur que no tardaré gaire...

El primer és fer un tampó imitant un tall de washi-tape (si si si... tots ho esteu pensant... EL WASHI TAPE EM TÉ EL COR ROBAT! aishhhh...). L'idea l'he tret de la memi_the_rainbow, i us deixo la foto del seu exemple:
I el segon és fer segells de porexpan, que el podeu reciclar de qualsevol safata del supermercat, i tindreu uns tampons en negatiu preciosos!!! Súper vintage i també ideal per a nens, ja que no es necessita cap objecte punxant! M'ENCANTA!! L'idea és del blog mamarecicla, i us convido a què el visiteu!

Per avui ja hem acabat, espero que trobeu intéressant fer manualités amb segells, i no us encalleu! Poden sortir mil idees més! I totes sense gastar diners i reciclant! ;)

Bona nit bonics i boniques! Que tingueu dolços somnis!


La crisàlida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada