diumenge, 22 de desembre del 2013

Benvinguts al meu repte personal!!

Benvinguts companys/es!

He creat aquest blog per publicar tot el que vaig fent relacionat amb el mòn de l'educació i el lleure. Així alhora que em vaig buscant els meus propis recursos i idees, també les comparteixo amb vosaltres!

Sóc llicenciada en biologia, en curs el màster de formació del professorat (ESO, batx i FP) i fent també el curs per ser directora d'activitats educatives en el lleure!

Aquest pretén ser un blog amb idees renovades per educar en el món del lleure i/o també per utilitzar dins l'aula!

Amb opinions i pensaments sobre les noves inteligències i transtorns dins l'aula.

Nous recursos per reinventar-se!!

Espero que pugui aportar-vos cosetes interessants i que n'hi trobeu un ús educatiu i divertit!

FINS AVIAT!

L'oruga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada